Cara Semula Jadi Untuk Mengurangkan Kedutan


Cara Semula Jadi Untuk Mengurangkan Kedutan

Sebaik sahaja kami melanda lewat 20-an, kedutan mula memainkan peranan yang aktif. Zon mangsa utama adalah muka dan leher. Garis-garis tidak dapat dilihat pada masa ini tetapi mula kelihatan seperti seseorang mula kepala 40-an. Jadi, dari awal anda lewat 20-an mengambil penjagaan yang betul untuk kulit anda, terutamanya kawasan yang terdedah - muka, tangan, leher, belakang dan sebagainya untuk mengelakkan garisan kedut.

Bagaimana Cara Untuk Ambil Peduli-

Kulit jenis berikut -

• mutlak kulit biasa..
• Kulit kering.
• Kulit berminyak.

kulit kering - kulit kering terutamanya terdedah kepada membangunkan garis-garis halus atau kedutan. Walaupun, kejadian paling jelas, bagaimanapun boleh dihadkan sehingga ke tahap tertentu -

1. Hidrat muka anda sekerap mungkin. Basuh muka anda dengan air dan lap menggunakan tuala, tetapi tidak membuat ia kering sepenuhnya. Mengulangi proses untuk sekurang-kurangnya 6-8 kali sehari.

2. Mengurut kulit anda perlahan-lahan dengan pelembap (mengikut gerakan menaik) sekurang-kurangnya dua kali sehari.

3. Apabila diperlukan, basuh muka dengan sabun lembut.

4. Jangan buat muka anda terlalu kering.

5. Gunakan solekan yang mengandungi krim dan basuh selepas anda selesai bersiar-siar.

6. Bagi garis-garis halus sebelah mata, gunakan krim kedutan mata yang terbaik adalah satu kemestian.

 kulit berminyak walaupun tidak banyak terdedah kepada kedutan, tetapi walau bagaimanapun boleh membangunkan dengan penuaan, ini adalah kerana kedutan MESTI menandatangani penuaan. Bagaimana untuk mengawal -

1. Basuh muka dengan pembersih yang ringan.

2. Mengurut adalah satu kemestian, tetapi jika anda rasa kulit anda semakin lebih lembap, basuh ia selepas beberapa waktu.

3. Jangan sekali-kali membenarkan kotoran untuk terkumpul, seterusnya dalam ini boleh menyebabkan dalam kehodohan kulit.

4. Bagi zon mata, mengunakan krim kedutan mata yang terbaik.

Tiada gunanya untuk menyebut, bahawa tidur mesti 8-10 jam dan pengambilan air yang mencukupi (8-10 gelas). Kami dapat di hidrat kulit kita luar dalam pelbagai cara, tetapi air amat penting dalam menghidratkan kulit dari dalam.

Air membantu berfungsinya organ dalaman kita dan membantu aliran darah di dalam badan kita. Ia membantu dalam penyingkiran bahan buangan daripada badan dan seterusnya memastikan fungsi tubuh yang betul.

"Sebagai cantik selalu indah" ... tetapi tidak pernah membunuh keindahan alam semula jadi anda dengan sentuhan makeup berat. Lebih suka melakukannya untuk makeup Asli, ia sentiasa mencantikkan wanita dan membuat "melayan bagi mata". Untuk makeup asli, anda boleh memilih untuk kot nipis yayasan, serbuk ditekan dan mekap mata ringan. dan penggunaan warna bibir.

Mengurangkan kedutan dengan semula jadi

Jika kita boleh menegangkan kulit untuk beberapa waktu, garis kedutan boleh dikurangkan sehingga ke tahap yang hebat. Terdapat pelbagai cara untuk mengetatkan kulit seperti -

STIM HOT - wap panas selama 15-20 minit mengurangkan berlakunya garis-garis halus.

Tepung Gram - membuat beberapa debu tepung gram, mencampurkannya dengan susu yang mencukupi, memohon pes dan simpan hingga kering sepenuhnya. Membasuh ia dengan air suam dan sapukan pelembap (jika diperlukan). Yogurt dengan tepung gram juga boleh digunakan.

PACK MUKA LUMPUR - mudpack dengan air mawar membantu dalam pengurangan garisan.

HABUK DIAM - ini boleh digunakan seperti tepung gram.

PASTE adas / CINCIN - timun pes / cincin lebih menyegarkan kelopak mata dan sooths yang sehingga ke tahap yang hebat. Timun dicarik juga membantu dalam mengurangkan garisan kedut yang sebelah mata.

Untuk Maklumat lanjut www.sourchengine.info dan www.latestsearchengine.info.

Cara Semula Jadi Untuk Mengurangkan Kedutan

0 comments:

Post a Comment

 
Tips dan Kecantikan Adalah Milik Semua © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects